Rodzaje i cechy roll-upów

W obecnym czasie odchodzi się stopniowo od tradycyjnych sposobów reklamowania usług przedsiębiorstwa. Jest to błędem, gdyż w ten sposób dana firma odbiera sobie możliwość dotarcia do większej ilości potencjalnych odbiorców. Z tego też względu nie powinno się rezygnować z takich rozwiązań jak plakaty czy ulotki.

Główne zalety mini roll’upów

mini roll upPomimo rosnącej popularności Internetu, w dalszym ciągu istnieje spora grupa ludzi, która nie potrafi lub nie chce korzystać z zasobów sieci. W związku z tym przenoszenie działań marketingowych przedsiębiorstwa do Internetu jest dużym błędem. Warto łączyć nowoczesne sposoby marketingu z tymi bardziej tradycyjnymi, takimi jak ulotki czy mini roll up. Te ostatnie są szczególnie przydatne w czasie, gdy musimy zorganizować jakiś event, lub też chcemy oznaczyć lokalizacje naszego biura. Roll up to konstrukcja składająca się z planszy reklamowej, stojaka, oraz specjalnej kasety z rozwijanym mechanizmem. Po rozłożeniu roll-up przypomina nieco flagę, ale jest to naprawdę świetny sposób na reklamowanie usług przedsiębiorstw. Jest tak ponieważ roll up, niezależnie od jego rozmiaru można łatwo transportować a jego rozkładanie czy składanie jest bardzo szybkie. Dzięki temu przygotowanie eventu czy konferencji zajmuje znacznie mniej czasu. Część roll-upów jest dodatkowo wyposażona w specjalne pokrowce w których można przenosić ten baner po jego złożeniu. Roll-upy występują w wielu różnych rodzajach, szczególnie jeżeli chodzi o rozmiary. Są roll upy duże, przystosowane raczej do ustawiania przed wejściem do jakiegoś budynku czy pomieszczenia oraz praktyczne małe roll upy doskonale nadające się do ustawienia na biurku czy stole. Dobry roll up powinien przede wszystkim cechować się dobra jakości wykonania. Powinna być to jednocześnie konstrukcja lekka ale i wytrzymała – dlatego powinniśmy wybierać tego typu banery wyposażone w aluminiową konstrukcję. Sama plansza reklamowa powinna być wykonana z grubego tworzywa, dodatkowo laminowanego. Dzięki temu banery te można ustawiać tez pod gołym niebem, bez obaw ze ulegną zawilgoceniu lub też uszkodzi je korozja.

Tradycyjne sposoby reklamy nieco niesłusznie traktuje się jako mało efektywne. Dalej istnieje duża liczba grupa ludzi, która nie korzysta z Internetu i tradycyjne ulotki czy bannery są jedynym sposobem, aby do nich dotrzeć. Szczególnie zaleca się korzystanie z wygodnych w użyciu roll-upów.